Com fem un acompanyament en el camí de l'autonomia emocional?
Segons el catedràtic Rafael Bisquerra, l’educació emocional és un procés continu i permanent que pretén potenciar el treball de les competències emocionals com element essencial del desenvolupament integral de la persona, amb l’objectiu de capacitar-la per la vida. Com reconeixem les emocions pròpies i alienes i com les gestionem, és un treball complex i que a vegades pot resultar difícil durant la infància i adolescència, ja que són etapes amb molts canvis, tant físics com psicològics, que poden afectar de manera directa en la gestió emocional. Amb aquests tallers pretenem apropar estratègies i habilitats per a que el professorat i els pares i mares puguin treballar les seves pròpies emocions i les del/les infants i adolescents, per tal d’ajudar-los a ser persones més autònomes emocionalment i capaces de viure en plenitud i harmonia amb elles mateixes.
A partir d’una metodologia teòrico-pràctica, oferim diferents tallers adaptats a les necessitats de cada grup. Per a més informació, contacta amb nosaltres a través de l’apartat de la web, per e-mail o truca’ns per telèfon i junts podrem dissenyar un taller apropiat a les teves necessitats.
Reconeixement de les emocions.
Autocontrol emocional.
Gestió de la ira.
Gestió de la por.
Gestió de la tristesa.
Habilitats emocionals.
Habilitats comunicatives i socials.
Autoestima i autopercepció.
Empatia i relació amb el grup d’iguals.
Prevenció de la violència entre iguals (bullying i ciberbullying).
Cooperació i treball en equip.
Autonomia emocional en les etapes primerenques.
Autonomia emocional en moments de crisi.
Assertivitat i escolta activa.
A qui va dirigit
Professionals de l’àmbit social i educatiu, AMPES i adults/es amb menors al seu càrrec.
Durada i dates
Tallers a partir de 2 hores (a convenir amb el grup). Durada a convenir amb el grup.
Preu
Al ser una formació adaptada a les necessitats de cada centre educatiu, es pactarà el preu final segons el nombre de sessions i les característiques específiques de la formació contractada.